Het kan gebeuren dat je tegen een probleem met de Zenjob app aanloopt. Hieronder geven we een aantal tips waarmee veelvoorkomende problemen opgelost kunnen worden.
- Doorloop alle stappen van jouw onboarding
Bij het aanmaken van jouw profiel moet je een aantal stappen voltooien voordat jouw account volledig geactiveerd wordt. Zolang jij niet alle stappen hebt voltooid kan je de app dus niet gebruiken. Zorg er daarom voor dat je al deze stappen (vragenlijst invullen, documenten ondertekenen en identiteitsbewijs verifiëren) hebt doorlopen.
- Update de Zenjob app
We updaten de Zenjob app regelmatig. Het kan zijn dat er met een recente update bepaalde problemen zijn opgelost waar jij nu tegenaan loopt. Door de app te updaten en opnieuw te starten kan het zijn dat jouw probleem opgelost wordt.
- Update jouw smartphone
De Zenjob app werkt het best op een smartphone met de meest recente software. Zorg er dus voor dat jouw telefoon helemaal up-to-date is en er geen software updates open staan in de instellingen van jouw telefoon.
- Verwijder de Zenjob app en download deze opnieuw
Door de Zenjob app te verwijderen van jouw telefoon word jij automatisch uitgelogd. Door de app vervolgens opnieuw te downloaden en in te loggen lossen sommige problemen zich vanzelf op.
Mochten bovenstaande tips niet helpen en het probleem blijven bestaan, neem dan contact op met ons Talent Care team door een mail te sturen naar talents@zenjob.nl. Stuur een zo gedetailleerd mogelijke beschrijving van het probleem en voeg indien mogelijk ook een screenshot van de app toe zodat we snel kunnen uitzoeken wat er aan de hand is.
Opmerkingen
0 opmerkingen
Artikel is gesloten voor opmerkingen.